| SenshiSpeed |
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
![]() ![]() ![]() |
| Mazda Classics |
|
|
Active Member ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 164 Gebruikers nr.: 471 Geregistreerd op: 8-July 04 |
HET WORDT TIJD VOOR SOME ACTION, YEAH!!
Ik de schuur in, al het gereedschap bij elkaar, laptopje bij, materialen ingekocht, terpentine, tinner, wasbenzine, een paar grote dozen met allerlei lak, grondlak, afbijt, primer, ml, bodyshoot en wat voor gif allemaal wel niet meer. D -------------------- Met vriendelijke groet,
Hans Peters |
| JarlSX |
Gepost op: Mar 17 2009, 15:38
|
|
Ouwe nachtwolf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Admin Berichten: 5287 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 10-October 02 |
holy smoke batman!
jij bent echt maf :) -------------------- Slightly modded Silvia S14
|
| Tonnus |
Gepost op: Mar 18 2009, 17:33
|
|
Serious Poster ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1018 Gebruikers nr.: 193 Geregistreerd op: 22-September 03 |
Hahaha, je houdt de spanning er wel in. Heb je nooit overwogen om je verhalen te bundelen en er een boek van te maken, zou wel eens een bestseller kunnen zijn. :rolleyes:
-------------------- 2003 Mazda 3 sport 2.0i Active
2002 Suzuki GSX750F |
| Mazda Classics |
Gepost op: Mar 28 2009, 01:04
|
|
Active Member ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 164 Gebruikers nr.: 471 Geregistreerd op: 8-July 04 |
Weet het niet, heb er inmiddels zoveel. Ik meen de laatste keer in het 626 clubblad anderhalve pagina gevuld. krijg daar erg veel reacties op. Sterker nog, dat clubblad is wel Ok maar dan wel Rik erbij.
Heb ooit eens een stuk geschreven dat Rik de APK Steekproefmeester naliep, die was gaaf. Of lamballen die aan het hossen waren, de hoslambal, feestje van hoslims. Kan zo gek niet bedenken, kalk er wel wat van. Sommige hadden zo'n 'als een puzzel in elkaar gevallen' zinssnedes dat ik ze weer moest verwijderen. De letterlijke betekenis leverde toch wel problemen op. Het verhaal van een Indische geestes oefening, balans tussen lichaam en geest dat hoppen heet. Hopsa Keetje, de vrouw die het hoppen in haar kamertje deed bij het stoplicht. Tsja, dat was wat groffies geworden. Andere dingen zijn weer lachen maar ik denk dat als diegene er achter komt waar sommige stukjes in beeldspraak weliswaar over gaan dan kreeg ik de kogel. Nou ja, altijd graag ijzertjes gespaard. -------------------- Met vriendelijke groet,
Hans Peters |
| Mazda Classics |
Gepost op: Sep 5 2010, 08:58
|
|
he... waar is de rest?
-------------------- Met vriendelijke groet,
Hans Peters |
![]() |
![]() ![]() ![]() |