| SenshiSpeed |
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
![]() ![]() ![]() |
| celica-oosterhout |
Gepost op: Feb 22 2009, 18:12
|
|
Newbie ![]() Groep: Members Berichten: 87 Gebruikers nr.: 788 Geregistreerd op: 11-April 05 |
Hey,
na bijna 2 jaar pak ik mijn celica project weer op. Ik heb geprobeerd mijn blok te maken, maar kwam erachter dat bij 1 cilinder de krukas beschadigd is. het is dus einde oefening voor dit blok. Nu wil ik het liefst een 3sgte gen 3 blok in de celica leggen, maar die zijn niet maarzo gevonden. hebben jullie misschien tips waar ik op moet letten of waar ik er 1 kan kopen? ik hoor het wel. grz. ruthger |
| CelicaDriver |
Gepost op: Feb 22 2009, 18:52
|
|
Serious Poster ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1275 Gebruikers nr.: 873 Geregistreerd op: 29-June 05 |
Kijk eens op het forum vancelicas.eu.
Hier ben ik altijd te vinden en zijn er verschillende die deze swap al gedaan hebben. Succes ermee!! -------------------- Bj
|
| celica-oosterhout |
Gepost op: Feb 24 2009, 00:33
|
|
Newbie ![]() Groep: Members Berichten: 87 Gebruikers nr.: 788 Geregistreerd op: 11-April 05 |
Thnx,
ik zal is ff rond gaan kijken, iemand tips waar ik aan zo'n blok kan komen? ik zag dat ze er bij jdm-parts 1 hadden staan, maar wat is ongeveer een redelijke prijs voor zo'n blok. grz. |
| RowanMR2 |
Gepost op: Mar 2 2009, 19:02
|
|
Serious Poster ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1297 Gebruikers nr.: 63 Geregistreerd op: 16-March 03 |
Deze gast heeft ze regelmatig en kan er zeker wel aan komen:
http://www.mr2club.nl/forum/showthread.php?t=7403 Heeft al tal 2.0T blokken verkocht dus ik denk dat ie wel snor is. Volgens mij is hij ook actief op marktplaats. Op het forum van http://www.twobrutal.com komen ze ook regelmatig voorbij maar die staan 99% in Engeland te koop. -------------------- ![]() |
| celica-oosterhout |
Gepost op: Mar 2 2009, 23:53
|
|
Okey ik zie inderdaad dat hij een mr2 half cut heeft staan.
Weet iemand toevallig of ik dan verder nog extra dingen moet aanpassen als ik een mr2 haflcut neem ipv een celica half cut? groetjes ruthger |
| celica-oosterhout |
Gepost op: Mar 3 2009, 00:09
|
|
Hier nog ff een foto van de celica alleen zit hier de voorlip er nog niet op.
Zodra het blok erin ligt zal hij ook opnieuw gespoten worden. (IMG:http://img14.imageshack.us/img14/1701/celicar.th.jpg) en nog eentje van de carter pan met het ijzervijlsel erin. :snik |
| RowanMR2 |
Gepost op: Mar 3 2009, 16:15
|
||
|
Serious Poster ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1297 Gebruikers nr.: 63 Geregistreerd op: 16-March 03 |
Ik weet er niet het fijne van, maar ik denk wel dat je een aantal punten moet wijzigen die zo heten: Versnellingsbak (van Celica 2.0T past 1:1) Gebruik je MR2 bak dan moet je de schakelstang-aansluitingen veranderen ivm MR->FF. Ik denk ook dat je Celica aandrijfassen moet gebruiken maar dit weet ik niet zeker en misschien ook andere wheel hubs. Koelsysteem zul je waarschijnlijk anders moeten leiden Bekabeling zul je waarschijnlijk ook anders moeten leiden Dit bericht is bewerkt door RowanMR2 op Mar 3 2009, 16:16 -------------------- ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() ![]() |